نامه ای به خدا


به نام عشق
 




پروردگارا  مرگ را همواره در پیش چشم ما قرار ده.

 

                     نامه ایی به خدا

 
خدا وندا من را از گل آفریدی و اشرف

مخلوقات گردانیدی


خداوندا فرشتگان بر من سجده کردند و

انکه سجده نکرد

از درگاهت ترد گردید


خداوندا خود را رازدار من کردی تا راحت
بتوانم با تو

صحبت کنم و درد دلم را به تو بگویم.


خداوندا دوستت دارم اما چه کنم که دلم

گرفته و تو

جوابی به من نمی دهی .


خداوندا زمانی که از دنیا سیر می شوم

کمکم کن تا از

راه حق دور نشوم.


خداوندا ندیدمت ولی باز هم دوستت دارم

چون تا الان

پرده پوش رازهای من و گناهان من بودی.


خداوندا چقدر تحمل داری چقدر صبر

داری


خداوندا تو که آگه بودی من گناهکار و بد بخت و بیچاره

می شوم پس چرا من را آفریدی.


خداوندا کفرت نمی گویم و می دانم که این همه رنج و

سختی برای آزمایش صبر و طاقت من بوده


خداوندا انسان طاقت دوری طاقت سختی را ندارد


خداوندا دلم گرفته دلم می سوزد از نامردی های روزگار
از پرپرشدن گلها .


خداوندا کمکم کن تا از این همه آزمایش سربلند بیرون

آیم


خداوندا من طاقت سختی و دوری را ندارم


خداوندا امتحانم نکن چون می دانم سربلند بیرون نمی آیم


خداوندا اگر امتحانم کردی کمکم کن تا سربلند باشم

 


خداوندا دوستت دارم
 

 

 

 ده ردت له گیانم

                                             

نظرات 1 + ارسال نظر
پلسار یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:28 http://www.pulsar180ma.blogsky.com/

کارت واقعا عالی بود کلآ میگم خوشحال شدم خوشحال تر هم میشم به من سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد